3/4/10

Benvid@s

Xa teño blog!!! faime moita ilusión porque dinlle moitas voltas antes de facelo. Na lista de bós propósitos de Aninovo puxen que faría unha colcha a ganchillo e xa estou a piques de rematala, así que por Pascua tiven que facer outro propósito novo, así que púxeme con esto do blog. Non prometo fidelidade, pero si ir subindo pouco a pouco as cousas que teño feitas e as que irei facendo, ademáis incluir fotos, canto tempo me levou e onde achei o patrón. Gostaría moito de ter algún lect@r (que non o faga por compromiso, coma os meus amigos) senón porque lle guste o ganchillo tanto coma a min.

Gracias

3 comentarios:

VELOSO dijo...

muito bom seu blog e seus trabalhos valeu!

Fios e lás dijo...

Obrigada

jacobo dijo...

Eu non cho comento por compromiso, tampouco son o teu amigo.... É coña, tes maña có ganchillo. Que fagas moitas máis e as publiques por aquí. Bicos

Blogging tips