27/5/10

Trancas e Barrancas

Tralará...
¿Acordádevos duns fios amorfos que vos amosei na entrada titulada tempo? Pois xa tiven tempo, e saiu daquela cousa amorfa un bonequiño do Formigueiro que xa se reuniu co seu dono.
O das antenas non quedou moi logrado porque non tiña alambres, están un pouco pachuchas todas caidas.
Estou bastante contenta co resultado final, e fedellando por Internet decateime que están a venda os bonequiños, pero son un pouco caros.

O patrón é da miña colleita, porque atopei algún pola rede que non me convencía, así que a ollo fun sacando as partes do bonequiño. Xa sabedes que me deixades un comentario co voso correo e comparto as cousas.
Bicos a todos

3 comentarios:

patricia dijo...

Enhorabuena por tus trabajo. Me encantan las hormigas.

Fernanda Astorga dijo...

Naza, me encantó, superhabilidosa, bien.bien.bien.
un bico. fernanda.

*Ana* dijo...

Me ha encantado esta hormiga! Cuando tengas la Blythe ya nos las enseñarás. Ya os informaré de mi estancia, espero que sea tan buena como la tuya!

Bicos

Blogging tips