27/5/10

Trancas e Barrancas

Tralará...
¿Acordádevos duns fios amorfos que vos amosei na entrada titulada tempo? Pois xa tiven tempo, e saiu daquela cousa amorfa un bonequiño do Formigueiro que xa se reuniu co seu dono.
O das antenas non quedou moi logrado porque non tiña alambres, están un pouco pachuchas todas caidas.
Estou bastante contenta co resultado final, e fedellando por Internet decateime que están a venda os bonequiños, pero son un pouco caros.

O patrón é da miña colleita, porque atopei algún pola rede que non me convencía, así que a ollo fun sacando as partes do bonequiño. Xa sabedes que me deixades un comentario co voso correo e comparto as cousas.
Bicos a todos

3 comentarios:

patricia dijo...

Enhorabuena por tus trabajo. Me encantan las hormigas.

Fernanda Astorga dijo...

Naza, me encantó, superhabilidosa, bien.bien.bien.
un bico. fernanda.

Espacio Crochet dijo...

Me ha encantado esta hormiga! Cuando tengas la Blythe ya nos las enseñarás. Ya os informaré de mi estancia, espero que sea tan buena como la tuya!

Bicos

Blogging tips