1/11/11

Trilleeeer!!!

Eu nunca celebrei estas ¿festas? Para mín hoxe é Santos e mañá é Fieis Defuntos. Vou o cemiterio con frores e me lembro especialmente dos que non están. Non me disfrazo, non decoro cabazas e non vexo pelis de medo.
Hai persoas que din que a tradicíón é nosa, dos celtas, pero eu non a lembro, e ata onde puiden pesquisar polo meu entorno, ninguén dos maiores a lembra como propia nin como dos seus devanceiros. Chamádeme rara.
E sobre as labores, decateime que teño pocos Wips, así que vos conto as cousas que teño en mente.
Esta chaqueta gústame moito, o patrón aquí
Estaoutra encántame, ten 1026 proxectos no Ravelry, o patrón aquí
Este vestidiño, teño a lá, pero dame a sensación que se me fará moi moi longo, o patrón aquí
Teñó dúbidas entre dous gorros, o Urchin de Ysolda (patrón aquí) e o Selbu Modern (aquí)
Por último (chega ben) tamén me tenta este elefante, de Ysolda tamén.
Pasade bó día :)

1 comentario:

Marta Ocampo dijo...

Y tienes razón... dice un amigo mío en su facebook (historiador y arqueólogo para más referencias):

"El timo de las calabazas de Samhain... ahora está de moda decir que esto no es un invento americano, que esto de las calabazas ya se hacía en Europa mucho antes, un tipo lo ha 'documentado' en Lugo desde ni se sabe, es una tradición celta... ¿PERO CÓMO COJONES VA A SER UNA TRADICIÓN CELTA SI LAS CUCURBITACEAS, POR TANTO LAS CALABAZAS, NO LLEGARON A EUROPA DESDE AMÉRICA HASTA EL SIGLO XVI???????"

jajaja... si es que nos quieren dar gato por liebre. Por más que llame la atención el rollo Halloween, estoy contigo, aquí nos disfrazamos en Carnaval, como Dios manda :P

Blogging tips