2/6/10

Amigo invisible

Vou participar nun amigo invisible, faime moita ilusión porque é o primeiro que vou facer. Nunca me entero destas cousas e dos swaps ata que pasou a data, pero esta vez teño tempo dabondo.
Propono http://pontelotodo.blogspot.com/

Hai que facer un cuestionario e publicalo no blog para que a amiga invisible sepa algo sobre min e ir eu o blog dela e enterarme das cousas que pon na sua enquisa (prometo poñelo en castelán, non vaia a ser).
 Hai que facerlle tres regaliños a man (coma pouco), buscarlle ou facerlle unha tarxeta e mandarle algo de material.
O día 28 enterareime a quén teño que facerlle as cousiñas, e fedellando polo seu blog as cousas que lle gustan. A semana do 12 de xullo mandarlle o paquetiño, e tamén me chegará o meu!!!
Que ilusión!!! Estou desexando que cheguen as datas!!!

4 comentarios:

MeRcE dijo...

Bien!! Cuántas más seamos más emoción!!

Fernanda Astorga dijo...

Me encanta tu blog, tus ideas y tus creaciones.
un bico e unha perta(creo que se dice así).
Fernanda.

Shea dijo...

Hola, suerte con el sorteo. Felicidades por tu blog. Tienes un premio en mi blog, espero que lo puedas pasar a recoger. Besos!

Fios e lás dijo...

Gracias Fernanda.

Shea, voy ahora mismo a tu blog a recogerlo y ya te dedico una entrada

Blogging tips